Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 18.00 uur.

Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 18.00 uur

Klantenservice Libelle

Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 18.00 uur

Top 5 veelgestelde vragen

1

Wat is de Libelle VoordeelPas?

Met de Libelle VoordeelPas krijg je het hele jaar door korting bij een heleboel winkels, webshops en op dagjes uit.
2

Wat is Libelle TV?

Libelle TV is alles waar je van houdt bij Libelle, maar dan op video. Elke dag zie je hier gratis nieuwe video’s met de leukste tips en de mooiste verhalen. Echt, persoonlijk en dichtbij.
3

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice. We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.
4

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.
5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.