null Beeld

Albert Heijn komt met geweldige inhaker op grap in De Luizenmoeder

Grote kans dat je 'm gezien hebt: de laatste aflevering van De Luizenmoeder. Gisteravond keken weer ruim 3 miljoen mensen naar het ongelooflijk populaire programma.

Simone Braaksma

De oplettende kijker zag al dat éne detail waar we al eerder over schreven: het mokkataartje met de 35%-kortingsticker van grootgrutter Albert Heijn erop.

De boel de boel laten

Voor wie de aflevering heeft gemist: directeur Anton probeert juf Helma de deur te wijzen. Zij werkt al decennialang op school en misschien is het tijd dat ze met pensioen gaat, aldus Anton. Of zoals hij het zelf zegt “de boel de boel te laten.”

Geniale inhaker

Als 'blijk van waardering' voor ál die jaren inzet, schuift hij een mokkataartje van de Albert Heijn haar kant op. En nu heeft Albert Heijn daar op een wel héle slimme manier op ingespeeld. Dat mokkataartje haal je nu voor, jawel, 35 procent korting bij de supermarkt. Wie rent er nu naar de winkel?

De laatste nieuwtjes, tips en trends in je mailbox? Meld je aan voor de gezelligste nieuwsbrief van Nederland!


Bron: Facebook. Beeld: De Luizenmoeder

Meer over

Op alle verhalen van Libelle rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven. Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@libelle.nl.
© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden