null Beeld

Déze BN’er is uitgeroepen tot ‘Irritantste BN’er van 2016’

"Weet je wat ik wil, ik wil een gratis zonnebril", als je het een keer hoort, zing je de rest van de dag niets anders. Effectieve reclame? Nee, Jan Smit is met deze reclame verkozen tot 'Irritantste BN'er' van dit jaar.

Chanan Foppen

Jan Smit heeft gisteren de Loden Leeuw in ontvangst genomen voor zijn rol in de reclame van Pearle en is daarmee de meest irritante BN'er in een reclame. Met 33% van de stemmen won hij van Ruben Nicolai en René Froger. Of Jan dat erg vindt? Niets is minder waar. Jan zegt het "een eer" te vinden om de prijs te krijgen en er zeker niet wakker van te liggen. "Als je meedoet, wil je winnen toch?", zegt Jan.

Irritantste reclame

De 'grote prijs' voor de irritantste reclame gaat dit jaar naar Tele 2 voor de "De ouderen van tegenwoordig"-reclame met een liedje van De Jeugd van Tegenwoordig. Bijna de helft van de stemmers koos voor deze reclame.

BEKIJK OOK DEZE VIDEO:

Iedere dag de best gelezen berichten van Libelle Daily in je mailbox? Dit wil jij niet missen! Meld je aan voor de Daily Update!

LEES OOK:

Bron: NOS.nl. Beeld: ANP.

Meer over

Op alle verhalen van Libelle rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven. Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@libelle.nl.
© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden