null Beeld

Een dag uit het leven van een helpdeskmedewerker

Mensen die bij een helpdesk werken krijgen nogal eens iets over zich heen. Boze klanten kunnen vooral online behoorlijk ver gaan. In deze video lezen een paar werknemers voor wat ze zoal voor hun kiezen krijgen. 

Twitter is een handig medium om snel met een bedrijf in contact te komen. Je internet werkt niet, je abonnement is bijna verlopen, de treinen rijden niet. De meeste bedrijven bieden online hulp om klanten snel een antwoord te kunnen geven.

Twitter kan helpen bij het vinden van je droombaan. Hoe? Dat lees je hier.

Hoofdletters

Sommige klanten zijn dan soms al heel boos en een deel daarvan is geneigd als snel te gaan schelden. Vervelende ziektes en krachttermen vliegen in hoofdletters richting de helpdeskmederker. Wat er zoal gezegd wordt, zie je in dit filmpje.

Misschien volgende keer maar even extra aardig doen tegen de meneer/mevrouw van de helpdesk.

Bron: De beste social media. Beeld: YouTube

Meer over

Op alle verhalen van Libelle rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven. Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@libelle.nl.
© 2021 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden