Nick & Simon
Kijkers lyrisch over 'Take a chance on me': "Heerlijke feelgood tv"
Het lijkt er op dat Nick, Simon en Kees een grote hit te pakken hebben met hun nieuwe programma ‘Take a chance on me’. Het programma wist net als vorige week meer dan een miljoen kijkers te trekken en ook op Twitter komt de ene na de andere lovende tweet voorbij.
Naast dat het natuurlijk heerlijk is om al die oude Abba-hitjes te horen, zijn mensen ook erg te spreken over de chemie tussen de drie mannen.
Geschiedenis Abba
In ‘Take a chance on me’ duikt het drietal in de wereld van Abba. Hoewel Kees wel écht de grootste fan is van de popgroep, zijn ook Nick en Simon onder de indruk van hun muzikaliteit. Het drietal reist daarom naar verschillende plekken die van betekenis zijn geweest voor de bandleden Agnetha, Benny, Björn en Anni-Frid. Ze achterhalen bijzondere verhalen én spreken met belangrijke personen om zo de geschiedenis van Abba vast te leggen.
Reacties op Twitter over ‘Take a chance on me’
En zoals we natuurlijk van de mannen gewend zijn, doen ze dit met de nodige humor én heel veel enthousiasme. Op Twitter stroomden dan ook vrijdag weer de ene na de andere positieve tweet voorbij. Mensen kunnen geen genoeg krijgen van de ‘feelgood tv’ van het drietal:
stukje nick, simon en kees: take a chance on me teruggekeken.
— niec (@nniieecc) 3 mei 2021
zo leuk, hun enthousiasme, en sowieso zweden en abba altijd goed 🇸🇪#nicksimonkees #takeachanceonme #nogsteedsverliefdopjaren70agnetha
Heerlijke televisie voor de vrijdagavond #ABBA #takeachanceonme #nickensimon @nickensimon
— Anja Plugge (@delphi0205) 30 april 2021
Hier kan ik net zo van genieten als toen met Simon en Garfunkel #takeachanceonme
— Xandra T (@xandrat73) 30 april 2021
Nu al een heerlijk programma. Al die liedjes 😍😍#takeachanceonme #tacom
— BroederJoey (@BroederJoey) 30 april 2021
Heerlijke vrijdagavond tv! Nick, Kees en Simon op zoek naar #ABBA. Wat een top programma met geweldige muziek!! #takeachanceonme pic.twitter.com/HHSuiKYx9O
— Kyra Laarveld-Wolbers (@KyraWolbers) 30 april 2021
Ik kijk pas vijf minuten naar de nieuwe roadtrip docu van Kees, Nick en Simon - dit keer over ABBA - en ik vind het nu al héérlijke feelgood tv. "Naai haaje en yes you can get!" #TakeAChanceOnMe
— Miranda (@Miranda_ESF) 30 april 2021
De beste berichten van Libelle in je mailbox ontvangen? Meld je nu aan voor de nieuwsbrief!
Bron: Twitter, Avrotros