Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Zoek binnen:

Meest gestelde vragen

Zie hierbij de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice van Libelle. Je kunt de klantenservice van Libelle bereiken via Redactie@Libelle.nl

Waar kan ik inloggen?

Je kunt .

Is mijn voor- en achternaam zichtbaar voor anderen?
Je voor- en achternaam is niet zichtbaar voor andere bezoekers van Libelle.nl. Alleen je weergavenaam is zichtbaar.

Wat is een regioreporter?
Een regioreporter schrijft over nieuws en/of uittips uit haar regio. Deelname is vrijwillig, er staat geen vergoeding tegenover. Wil je ook een regioreporter voor Libelle worden? Meld je dan aan.

Ik heb al een account bij Libelle, hoe meld ik me dan aan als regioreporter?
Heb je al een werkend Libelle account? Ga dan naar je profiel en meld je daar aan als regioreporter.

Kan ik mijn weergavenaam aanpassen?
De weergavenaam is de naam waaronder je artikelen schrijft. Deze kan aanpassen via libelle.nl/mijn-profiel.

Wat is het regionieuws op Libelle.nl?
Hier vind je al het nieuws en/of uittips uit je regio. Lijkt het je leuk om ook te schrijven over jouw regio? Meld je dan  aan als regioreporter. Heb je al een account? Ga dan naar je profiel en vink aan dat je regioreporter wil worden.

Waarom is mijn account ‘powered by Sanoma’?
Libelle is onderdeel van Sanoma. Merken als Nnu.nl, VT Wonen, Margriet en Fashionchick zijn hier onderdeel van. Met je account kun je altijd en overal inloggen om bijvoorbeeld een artikel te schrijven als regioreporter. Momenteel kun je dit account ook gebruiken om in te loggen bij Nu.nl. Als je niet hetzelfde account wil gebruiken voor andere merken van Sanoma kun je het beste een account aan maken met een ander emailadres.

Mijn emailadres is al bekend, maar ik heb nog geen account aangemaakt voor Libelle.nl.
Je hebt dan waarschijnlijk al een account aangemaakt op een ander digitaal merk van Sanoma, bijvoorbeeld op Nu.nl. Ga naar wachtwoord vergeten. Hier ontvang je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik heb een account aangemaakt, maar geen mail ontvangen.
Controleer ook je reclame- en/of spamfolder in je mailaccount. Het kan zijn dat de mail daarin terecht komt. Zo niet, probeer dan het account nogmaals aan te maken of kies voor wachtwoord vergeten.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of emailadres ben vergeten?
Gebeurt ons continue. Ga naar Libelle.nl en klik op inloggen. Daar vind je een link: Wachtwoord vergeten, waar je ook je emailadres kunt controleren.

Hoe kan ik mijn account beheren?
Om je account te beheren, log je in en klik je op het iccontje van Instellingen. Bij profiel wijzigen kun je voor- en achternaam wijzigen, net als je emailadres en je wachtwoord. Wil je andere wijzigingen aanbrengen, bijvoorbeeld profielfoto wijzigen? Ga dan naar: libelle.nl/mijn-profiel.

Wat is het Sanoma account?
Je kunt steeds meer digitale diensten van Sanoma benaderen op een eenvoudige manier. Via één inlogsysteem. Simpel én snel je gegevens bijwerken en instellingen aanpassen voor verschillende sites.

Waar kan ik een Sanoma Account aanmaken?
Via Libelle.nl kun je een Sanoma Account aanmaken. Je herkent het Sanoma account aan het S-icoontje .

Wat zijn de voordelen voor mij om het Sanoma Account te gaan gebruiken?
Sanoma Account biedt je één inlogsysteem voor verschillende sites. Het is daarom makkelijker en ook overzichtelijker. Daarnaast kun je op deze manier toegang krijgen tot unieke informatie en deals.

Hoe werkt inloggen met mijn account als ik Sanoma Account voor meerdere Sanoma producten gebruik?
Je accountgegevens zijn hetzelfde voor alle Sanoma producten die verbonden zijn aan het Sanoma Account. Op dit moment zijn NU.nl, LINDA.tv, Ouders van Nu en Libelle onderdeel van het Sanoma Account.  Als je een Sanoma Account hebt aangemaakt op één van deze sites zal je op andere Sanoma sites die aan het Sanoma Account verbonden zijn automatisch herkend worden.

Alle websites die in het Sanoma Account inlogsysteem betrokken zijn herken je door het S-icoon. Door op dit logo te klikken, kun je gemakkelijk inloggen en kun je je accountgegevens beheren.

Op welke Nederlandse sites kan ik nog meer gebruik maken van het Sanoma Account?
Op dit moment Nu.nl, Ouders van Nu en Libelle.nl. Op korte termijn zullen er meerdere sites volgen. Je kunt dan meteen op deze sites ook inloggen met het door jou reeds aangemaakt account. Je herkent het Sanoma Account aan het S-icoon.

Kan ik mijn account ook gebruiken op mobiel of tablet?
Ja, het account werkt op mobiel, tablet en de computer. Je kunt op iedere apparaat inloggen met hetzelfde account.

Ik wil niet hetzelfde account gebruiken voor alle digitale merken. Wat moet ik doen?
Je kunt aparte accounts aanmaken voor iedere site door telkens een ander e-mailadres te gebruiken.

In welke browsers werkt het Sanoma Account?
Alle gangbare browers worden ondersteund (FireFox, Chrome, Internet Explorer, Safari)

Het lukt mij niet om een account aan te maken
Heb je problemen bij het aanmaken van een nieuw account? Neem dan contact op met redactie@ibelle.nl.

Ik heb al eerder een account aangemaakt voor Libelle.nl. Moet ik nu nog een account aanmaken?
Nee, het toevoegen van een account gaat dan automatisch. Op het moment je op de site komt en inlogt word je account automatisch omgezet naar een Sanoma Account.

Ik wil niet inloggen via mijn Facebook profiel maar wel gebruik maken van het account.
U kunt gebruik maken van het Sanoma Account door een profiel aan te maken met je e-mailadres en een door jezelf gekozen wachtwoord. Het is niet nodig om hiervoor je Facebook te gebruiken.

Mijn e-mailadres is al bekend, maar ik heb nooit een account aangemaakt voor deze site.
Je hebt dan mogelijk al een account aangemaakt op één van de andere sites van Sanoma. Als je op de link wachtwoord vergeten klikt, ontvang je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen.

De activatie link werkt niet
Indien de link om je account te activeren niet werkt, neem dan contact op met redactie@libelle.nl.

Ik kan niet inloggen
Controleer of je account is geactiveerd met de activatie mail die je hebt ontvangen of het door je ingevoerde e-mailadres. Indien je na het activeren van je account niet kunt inloggen, neem dan contact op met redactie@libelle.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Als je naar libelle.nl gaat en kiest voor inloggen, dan kun je via de link wachtwoord wijzigen een nieuw wachtwoord aanmaken.

De mail om mijn wachtwoord te wijzigen heb ik niet ontvangen
Mogelijk is de mail is de spamfolder terecht gekomen van je mailbox

Blijft mijn Sanoma Account altijd toegankelijk?
Als het account 18 maanden of langer niet gebruikt is, dan kan deze verwijderd worden uit de database van Sanoma. Gebruikers worden hier tijdig over geïnformeerd. Ondanks dat een Sanoma Account na 18 maanden niet gebruikt te zijn, mogelijk verwijdert wordt, zullen de eventuele berichten die vanuit een account geplaatste zijn (zoals op het regioplatform) blijven bestaan.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
Je kunt je e-mailadres wijzigen door in te loggen in je Sanoma Account en te kiezen voor gegevens aanpassen.

Hoe zorg ik ervoor dat ik geen e-mails meer ontvang van Sanoma en/of Libelle?
Je kunt de email die je ontvangt uitzetten door onderdaan de email te klikken op de link: afmelden. Het kan zijn dat je ingeschreven bent bij meerdere emaillijsten. Je moet dit proces dan herhalen.

Hoe verwijder ik mijn account?
Je kunt zelf niet je account verwijderen. Neem hiervoor contact op met redactie@libelle.nl

Als ik inlog via mijn Facebook profiel, worden er dan gegevens tussen mijn account en Facebook uitgewisseld?
Tijdens het aanmelden via je Facebook profiel kun je zelf aangeven welke informatie je beschikbaar stelt aan het Sanoma Account.

Waarvoor worden mijn gegevens gebruikt?
Het Sanoma Account en eventueel aan de hand van de bijbehorende diensten verzamelde gegevens (kunnen) worden gebruikt om te kunnen inloggen in het account, gepersonaliseerde producten en diensten aan te kunnen bieden via het bieden van een optimale gebruikerservaring door middel van productontwikkeling en het aanbieden van relevante advertenties.

Diensten die gebruik maken van de Sanoma Account kunnen voor die specifieke dienst relevante informatie over de gebruiker verwerken. Een deel van die gegevens kan in combinatie met het Sanoma Account profiel worden gebruikt om onze diensten en marketing voor u als gebruiker meer relevant te maken. Let wel: niet alle gegevens worden automatisch aan uw Sanoma Account profiel gekoppeld. Gegevens zoals gebruikersnaam, alias en informatie met betrekking tot zwangerschap worden alleen gebruikt voor de dienst waarvoor u deze gegevens hebt verstrekt.

Lees meer http://privacy.sanoma.nl/policy.