Dagelijks puzzelen voor slechts € 2,99 per maand >

Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice
Direct contact met Libelle

Klantenservice Libelle

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zoeken op onderwerp

Libelle Klantenservice header

Alle klantenservice onderwerpen

Veelgestelde vragen

1

Ik heb een phishing mail ontvangen, wat te doen?

Libelle Min
Libelle Plus

Sinds zaterdag 20 juli zijn er nepmails in omloop, met als onderwerp o.a. ‘Bedankt voor uw abonnement’ en met bijvoorbeeld de afzender ‘Ledenservice’. Deze e-mails zijn niet afkomstig van Libelle en bevestigen dan ook niet dat je onlangs een abonnement hebt afgesloten!

Heb je zo’n e-mail ontvangen? Wij adviseren je deze mail niet te openen en niet op de link in de mail te klikken. Je kunt de e-mail gewoon verwijderen. Libelle neemt deze nepmails zeer serieus en onderzoekt waar ze precies vandaan komen en meldt dit bij de Fraudehelpdesk. Onze excuses voor het ongemak.

Wat is phishing (nepmails)?
Bij phishing probeert de verzender via nepmails bij consumenten gegevens te achterhalen. In veel nepmails staat het verzoek om op een linkje te klikken om je persoonsgegevens ‘te controleren’, ‘bij te werken’ of ‘aan te vullen’. Ook kan worden gevraagd om in te loggen. Doe dit nooit en klik nooit door. Want een crimineel kan je dan naar een valse website leiden en op die manier persoonlijke gegevens in handen krijgen.

Zo herken je een valse e-mail:

  • Een valse e-mail bevat vaak taalfouten;
  • Het e-mailadres van de afzender is vaak een vreemd e-mailadres;
  • De informatie is niet juist of onvolledig. Uw klantnummer ontbreekt bijvoorbeeld;
  • Het kan zijn dat de e-mail wel op een e-mail van Libelle lijkt, maar in feite hebben ze een kopie gemaakt.

Wat moet je doen als je wel hebt geklikt of ingelogd?

  • Laat de virusscanner een uitgebreide scan op de computer uitvoeren;
  • Heb je je bankgegevens achtergelaten, neem contact op met de desbetreffende bank;
  • Wijzig voor de zekerheid de belangrijkste wachtwoorden.

Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar Veilig Internetten van de Rijksoverheid.

2

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Libelle Min
Libelle Plus

Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op libelle.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.

3

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Libelle Min
Libelle Plus

Ga je verhuizen? Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je nieuwe adres
door te geven. Geef uiterlijk 3 weken van tevoren aan Sanoma je adreswijziging door, dan
verhuist je tijdschrift.

4

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Libelle Min
Libelle Plus

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Vanaf 1 juni 2019 bezorgt PostNL verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.

Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

 

 

 

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Libelle Min
Libelle Plus

Opzeggen? Het makkelijkst is om ons te bellen om op te zeggen, zodat we dit meteen voor je kunnen regelen.

 

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice