Holland Zingt Kerst: € 24,95 per kaart >

Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Libelle VoordeelPas

Het is niet meer mogelijk om een Libelle Voordeelpas aan te vragen.

Direct contact met Libelle

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Waarom is Libelle Voordeelpas gestopt?

Libelle Min
Libelle Plus

Wij stoppen met Libelle Voordeelpas omdat wij met de Libelle Shop en alle extra’s voor abonnees zelf al heel veel goede aanbiedingen hebben.

Abonnees van Libelle krijgen een gratis Libelle Special én Bookazine, een gratis tijdschrift, een jaarkalender voor 2018, korting en voordeel op Libelle-producten en uitjes, 50% korting op een extra abonnement. Daarnaast winnen elke week 5 abonnees een cadeau. Kijk hier voor alle abonnee voordelen.

2

Krijg ik geld terug?

Libelle Min
Libelle Plus

Heb je een betaald Voordeelpas abonnement, dan krijg je automatisch de teveel betaalde maanden (vanaf € 1,-) gerestitueerd. Dit geld staat uiterlijk 31 december 2017 op je rekening.

3

Wanneer stopt Libelle Voordeelpas?

Libelle Min
Libelle Plus

Libelle Voordeelpas stopt per 18 december 2017. Alle aanbiedingen van Libelle staan in Libelle Shop. Je kunt hier zonder pas de beste aanbiedingen shoppen.

4

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik jullie bereiken?

Libelle Min
Libelle Plus

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice of op telefoonnummer 088 – 55 00 119 (ma t/m vrij 09.00 – 18.00 uur).

Direct contact Libelle
Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice