Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Libelle Zomerweek

Helaas kan de Libelle Zomerweek mei 2021 dit jaar niet doorgaan vanwege de situatie en maatregelen rondom Covid-19. Ontzettend jammer, want we hadden dolgraag een feestje met iedereen gevierd op het Almeerse Strand. Maar gezondheid gaat boven alles. Altijd. Wij hopen dat we snel kunnen opstarten met de organisatie van het eerstvolgende Libelle evenement. Zodra we daarover meer weten, laten we dat uiteraard weten via de website, nieuwsbrief of social kanalen van Libelle/ Libelle Zomerweek.  

Direct contact met Libelle

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Kan ik mijn voucher niet behouden tot de volgende editie van Libelle Zomerweek?

Libelle Min
Libelle Plus

Wij hebben er voor nu voor gekozen om iedereen zijn geld terug te storten maar wij garanderen u dat u als eerste bericht krijgt wanneer de kaartverkoop voor de volgende editie start.

2

Wanneer kan ik een mail verwachten over het terug storten aankoopbedrag van mijn tickets?

Libelle Min
Libelle Plus

Deze mail wordt begin april verstuurd naar het e-mailadres dat bij het ticket(s) kopen is geregistreerd. Hierin zullen wij aangeven welke informatie wij van u nodig hebben om het aankoopbedrag van de tickets terug te storten.

3

Wanneer kan ik verwachten dat het wordt gestort?

Libelle Min
Libelle Plus

Wij zullen dit zsm, na binnenkomst van uw gegevens om terug te storten, overmaken. Als u voor 15 april uw gegevens achterlaat heeft u voor 15 mei uw geld op uw rekening.

4

Er worden allerlei gegevens gevraagd om het geld terug te storten. Is dit betrouwbaar en waarom hebben jullie dit nodig?

Libelle Min
Libelle Plus

Toen u de kaarten kocht heeft u gegevens achtergelaten. Helaas door de privacy wetgeving mogen wij deze gegevens niet gebruiken. Vandaar dat u wordt gevraagd gegevens in te vullen zodat wij de betaling goed kunnen verwerken. De gegevens worden alleen gebruikt om het aankoopbedrag van de tickets terug te storten.

5

Hoe vindt de controle plaats zodat het juiste bedrag naar de juiste persoon wordt overgemaakt?

Libelle Min
Libelle Plus

Om fraude te voorkomen vragen wij een aantal gegevens zodat wij kunnen uitsluiten dat er fraude wordt gepleegd. Wij vragen om ticketnummer, vouchernummer en email adres van diegene die de aankoop heeft gedaan. Komt dit niet overeen dan wordt de terugstorting geblokkeerd. Na 15 mei zullen de personen die nog niet gereageerd hebben op het terugstoringsverzoek nogmaals, persoonlijk per e-mail, benaderd worden.

6

Waar vind ik mijn ticketnummer?

Libelle Min
Libelle Plus

Deze staat op uw e- ticket en bestaat uit 10 tekens.

7

Waar vind ik mijn vouchernummer?

Libelle Min
Libelle Plus

Deze staat op uw voucher en begint met LIBZ.

8

Mijn vriendin/ moeder/ zus etc heeft de kaarten gekocht maar heeft mij gevraagd deze terugbetaling te regelen, kan dat?

Libelle Min
Libelle Plus

Wat fijn dat u dit wilt regelen voor uw zus/ moeder/ etc. Wat belangrijk is, is dat u haar gegevens invult. Wij controleren namelijk op naam, email, ticketnummer en vouchernummer.

9

Vindt de Libelle Zomerweek wederom plaats op het Almeerderstrand in 2022? 

Libelle Min
Libelle Plus

Dit kunnen wij helaas nog niet met zekerheid zeggen. Er wordt hard gewerkt om hier zo snel mogelijk duidelijkheid over te geven.

10

Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Neem contact op met ons via het telefoonnummer: 088-5500113.

Direct contact Libelle
Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice