We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.
Helaas kan de Libelle Zomerweek mei 2021 dit jaar niet doorgaan vanwege de situatie en maatregelen rondom Covid-19. Ontzettend jammer, want we hadden dolgraag een feestje met iedereen gevierd op het Almeerse Strand. Maar gezondheid gaat boven alles. Altijd. Wij hopen dat we snel kunnen opstarten met de organisatie van het eerstvolgende Libelle evenement. Zodra we daarover meer weten, laten we dat uiteraard weten via de website, nieuwsbrief of social kanalen van Libelle/ Libelle Zomerweek.
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelWij hebben er voor nu voor gekozen om iedereen zijn geld terug te storten maar wij garanderen u dat u als eerste bericht krijgt wanneer de kaartverkoop voor de volgende editie start.
Deze mail wordt begin april verstuurd naar het e-mailadres dat bij het ticket(s) kopen is geregistreerd. Hierin zullen wij aangeven welke informatie wij van u nodig hebben om het aankoopbedrag van de tickets terug te storten.
Wij zullen dit zsm, na binnenkomst van uw gegevens om terug te storten, overmaken. Als u voor 15 april uw gegevens achterlaat heeft u voor 15 mei uw geld op uw rekening.
Toen u de kaarten kocht heeft u gegevens achtergelaten. Helaas door de privacy wetgeving mogen wij deze gegevens niet gebruiken. Vandaar dat u wordt gevraagd gegevens in te vullen zodat wij de betaling goed kunnen verwerken. De gegevens worden alleen gebruikt om het aankoopbedrag van de tickets terug te storten.
Om fraude te voorkomen vragen wij een aantal gegevens zodat wij kunnen uitsluiten dat er fraude wordt gepleegd. Wij vragen om ticketnummer, vouchernummer en email adres van diegene die de aankoop heeft gedaan. Komt dit niet overeen dan wordt de terugstorting geblokkeerd. Na 15 mei zullen de personen die nog niet gereageerd hebben op het terugstoringsverzoek nogmaals, persoonlijk per e-mail, benaderd worden.
Deze staat op uw e- ticket en bestaat uit 10 tekens.
Deze staat op uw voucher en begint met LIBZ.
Wat fijn dat u dit wilt regelen voor uw zus/ moeder/ etc. Wat belangrijk is, is dat u haar gegevens invult. Wij controleren namelijk op naam, email, ticketnummer en vouchernummer.
Dit kunnen wij helaas nog niet met zekerheid zeggen. Er wordt hard gewerkt om hier zo snel mogelijk duidelijkheid over te geven.
Neem contact op met ons via het telefoonnummer: 088-5500113.