Hoera! Libelle is genomineerd. Stem nu >

Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Libelle Zomerweek

Libelle Zomerweek is door de ontwikkelingen rondom het coronavirus verplaatst naar de nazomer van 2020 (medio augustus/september). De exacte datum volgt zo snel mogelijk. Gekochte kaarten blijven geldig voor de vervangende datum. U hoeft hiervoor niets te doen. Mocht u op de nieuwe datum verhinderd zijn, dan krijgt u uw aankoopbedrag terug. Indien u een ticket heeft gekocht dan ontvangt u hier later meer informatie over.

 

Direct contact met Libelle

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

De Libelle Zomerweek wordt verplaatst naar een andere datum. Wat betekent dit voor mijn gekochte tickets?

Libelle Min
Libelle Plus

Gekochte kaarten blijven geldig op de vervangende datum. Je hoeft hiervoor niets te doen. Mocht je niet op dezelfde dag in de nieuwe week kunnen, dan kun je je kaart(en) gratis omboeken naar een andere dag. Meer informatie hierover volgt als de datum bekend is.

2

Wat wordt de nieuwe datum?

Libelle Min
Libelle Plus

Die wordt zo spoedig mogelijk bekend. Er wordt gekeken naar eind augustus, begin september. Het verplaatsen van de Libelle Zomerweek kan effect hebben op de locatie. Er is tijd nodig om de periode en locatie op elkaar af te stemmen.

3

Wanneer kunnen jullie iets vertellen over de nieuwe datum?

Libelle Min
Libelle Plus

Er wordt gestreefd naar 1 april.

4

Ik kan helaas niet op de nieuwe datum. Krijg ik mijn geld terug? 

Libelle Min
Libelle Plus

Ben je verhinderd op de nieuwe datum en kun je niet omboeken naar een andere dag in de week? Dan krijg je het volledige aankoopbedrag teruggestort. Meer informatie volgt zodra de nieuwe datum bekend is.

5

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Libelle Min
Libelle Plus

Deze informatie volgt als de nieuwe datum bekend is.

6

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Libelle Min
Libelle Plus

Zodra de nieuwe datum bekend is, wordt de procedure voor geldteruggave opgestart en zal er gecommuniceerd worden hoe dat proces verloopt.

7

Kan ik nu al mijn geld terugkrijgen?

Libelle Min
Libelle Plus

Nee, zodra de nieuwe datum bekend is worden de systemen hiervoor ingericht. Nog even geduld alsjeblieft.

8

Ik heb extra vouchers zoals bijvoorbeeld koffie & gebak, parkeerkaart, shopper en/of 10x Libelle gekocht. Krijg ik hier mijn geld ook van terug?

Libelle Min
Libelle Plus

Ja, je krijgt het volledige aankoopbedrag aan producten en kaarten terug. Dit geldt ook voor de servicekosten.

9

Ik heb kaarten en een Libelle abonnement gekocht, maar ik kan niet op de nieuwe datum. Wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Als je niet op de nieuwe datum kan, dan wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort en gaat het abonnement ook niet in. Meer informatie hierover volgt als de datum bekend is.

10

Ik heb kaarten en een Libelle abonnement gekocht, wanneer gaat het abonnement van start?

Libelle Min
Libelle Plus

Zodra de nieuwe datum bekend is zullen de abonnementen worden verwerkt. Klanten die de kaarten niet geannuleerd hebben kunnen dan binnen twee weken de eerste editie van het Libelle abonnement thuis verwachten.

11

Ik heb via een ander kanaal dan de Libelle Zomerweek website kaarten gekocht. Met wie moet ik contact opnemen?

Libelle Min
Libelle Plus

Even geduld, deze informatie volgt als de nieuwe datum bekend is.

12

Ik heb ook een accommodatie/overnachting geboekt. Krijg ik dat geld ook terug?

Libelle Min
Libelle Plus

De Libelle Zomerweek biedt geen accommodaties aan. Wij adviseren om contact op te nemen met de accommodatie.

13

Vindt de Libelle Zomerweek wederom plaats op het Almeerderstrand? 

Libelle Min
Libelle Plus

Dit kunnen wij helaas nog niet met zekerheid zeggen. Er wordt hard gewerkt om hier zo snel mogelijk duidelijkheid over te geven.

14

Wat als in juli/ augustus het coronavirus nog steeds in Nederland is; gaat Libelle Zomerweek in de nazomer dan wel door?

Libelle Min
Libelle Plus

De Libelle Zomerweek organisatie houdt de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten zijn. Mocht bovenstaande situatie het geval zijn, dan zijn wij genoodzaakt deze editie te annuleren. De 24ste editie van de Libelle Zomerweek zal dan plaatsvinden in 2021.

15

Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Neem contact op met het Libelle informatiecentrum door een mail te sturen naar redactie@libelle.nl.

Direct contact Libelle
Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice