Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Je Account

Met je account zijn de websites en apps van DPG Media eenvoudig toegankelijk via één inlogsysteem. Simpel en snel toegang tot je favoriete online merken met slechts één gebruikersnaam en wachtwoord. Met je Account heb je toegang tot relevante en gepersonaliseerde inhoud van de DPG Media merken. DPG Media biedt extra content voor iedereen met een login.

Direct contact met Libelle

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Gemak en overzicht

Je account biedt gemak en overzicht: één inlog voor alle websites en apps van DPG Media. Hiermee werk  je simpel én snel je gegevens bij en pas je je instellingen aan voor alle merken.

Privacy staat voorop

Jouw privacy is voor ons erg belangrijk. We verzamelen gegevens om onze websites en apps steeds beter te maken en meer op jouw behoeften af te stemmen. Met je account wijzig je je privacy instellingen eenvoudig en snel.

 

Veelgestelde vragen

1

Wat kan ik met een Account bij DPG Media?

Libelle Min
Libelle Plus

Met je Account bij DPG Media zijn onze websites en apps eenvoudig te benaderen via één inlogsysteem. Simpel en snel toegang tot je favoriete online merken met slechts één gebruikersnaam en wachtwoord. Inloggen kan bij onder andere de volgende merken: NU.nl, Libelle, Margriet en Veronica. Dat betekent dat je met één gebruikersnaam en één wachtwoord kunt inloggen op al deze sites. Je kan eenvoudig je Account gegevens bijwerken en je instellingen aanpassen op de verschillende websites die met uw Account toegankelijk zijn.

2

Hoe maak ik een Account aan?

Libelle Min
Libelle Plus

Je kan je account aanmaken op één van de websites of apps van de verschillende merken van DPG Media. Kies voor ‘Registreren’ als je een nieuw account wilt aanmaken. Als je je al hebt geregistreerd bij één van de merken van DPG Media, dan kies je voor Inloggen. Voer je e-mailadres en wachtwoord in en klik op Inloggen.

3

Hoe kan ik mijn Account beheren?

Libelle Min
Libelle Plus

Om je Account te beheren, log je in op één van onze merken. Je komt dan in een scherm met je accountgegevens. Hier kan je je e-mailadres, overige gegevens en privacy instellingen wijzigen. Na het opslaan gelden de wijzigingen voor alle merken waar je je Account gebruikt.

4

Wat zijn de voordelen van een Account?

Libelle Min
Libelle Plus

Met je Account heb je toegang tot relevante en gepersonaliseerde inhoud van DPG Media merken. DPG Media biedt extra content voor iedereen met een login. In de toekomst worden nog meer DPG Media merken toegankelijk via Account. Daarnaast biedt de login gebruiksgemak: je kan nu zelf en op één plek je persoonlijke gegevens bijwerken voor verschillende websites en apps.

5

Op welke sites of apps kan ik gebruikmaken van mijn Account?

Libelle Min
Libelle Plus

Op dit moment kan je met je account inloggen bij onder meer onze merken NU.nl, AutoWeek, Ouders van Nu, Libelle, Margriet, Story, Startpagina, Goeie Vraag, Schoolbank, SuperGuide, KekMama, Viva, Tijdschrift.nl, Fashionchick en Veronica. Ook vele andere merken van DPG Media zullen in de toekomst toegankelijk zijn met de login. Ga voor een overzicht van alle merken naar http://www.dpgmediamagazines.nl/merken/.

6

Hoe werkt inloggen met mijn Account als ik dit bij meerdere merken gebruik?

Libelle Min
Libelle Plus

Jouw accountgegevens (voornaam, achternaam, emailadres, wachtwoord, geslacht, geboortedatum en telefoonnummer) zijn hetzelfde voor onder meer de DPG Media merken NU.nl, AutoWeek, Ouders van Nu, Libelle, Margriet, Story, Startpagina, Goeie Vraag, Schoolbank, SuperGuide, KekMama, Viva, Tijdschrift.nl, Fashionchick en Veronica. Als je een Account hebt aangemaakt op één van deze sites zal dit automatisch herkend worden op andere sites met een Account.

7

Kan ik mijn Account ook gebruiken op mobiel, tablet en in de Apps van DPG Media?

Libelle Min
Libelle Plus

Ja, je login werkt op mobiel, tablet en desktop en in de Apps van NU.nl, NU Sport, Ouders van Nu, Autoweek, SuperGuide en Libelle TV. Op ieder device en in al deze Apps kan je inloggen met dezelfde gegevens van je Account.

8

In welke browsers werkt het Account?

Libelle Min
Libelle Plus

Alle gangbare browsers worden ondersteund door DPG Media Account (Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari).

9

Ik wil niet dezelfde login gebruiken voor alle merken van DPG Media, wat moet ik doen?

Libelle Min
Libelle Plus

Je kunt aparte logins aanmaken voor ieder merk door een ander e-mailadres te gebruiken.

10

Als ik inlog via mijn Facebook profiel, worden er dan gegevens tussen mijn account en Facebook uitgewisseld?

Libelle Min
Libelle Plus

Als je inlogt via Facebook worden jouw voor- en achternaam en e-mailadres aan ons doorgegeven. Dit is gelijk aan de gegevens die benodigd zijn om een DPG Media Account te registreren. Zonder jouw toestemming wordt er niets geplaatst op jouw Facebook timeline en is dit niet zichtbaar voor Facebook-vrienden.

11

Het lukt mij niet om een Account aan te maken.

Libelle Min
Libelle Plus

Je hebt waarschijnlijk reeds een account aangemaakt op een andere website of app van DPG Media, bijvoorbeeld op NU.nl. Als je op de link Wachtwoord vergeten klikt, ontvang je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen per email. Daarna kan je met de combinatie van je e-mailadres en je nieuwe wachtwoord inloggen.

12

Ik wil niet inloggen via mijn Facebook profiel maar wel gebruikmaken van een Account

Libelle Min
Libelle Plus

Je kunt gebruikmaken van je Account door een profiel aan te maken met je e-mailadres en een door jezelf gekozen wachtwoord. Het is niet verplicht om hiervoor Facebook te gebruiken.

13

Mijn e-mailadres is al bekend, maar ik heb nooit een account aangemaakt op de betreffende website of app.

Libelle Min
Libelle Plus

Je hebt waarschijnlijk reeds een account aangemaakt op een andere website of app van DPG Media, bijvoorbeeld op NU.nl. Als je op de link Wachtwoord vergeten klikt, ontvang je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen per email. Daarna kan je met de combinatie van je e-mailadres en je nieuwe wachtwoord inloggen.

14

De activatielink werkt niet.

Libelle Min
Libelle Plus

Indien de link om je Account te activeren niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice van het merk waarvoor je wilt inloggen. De klantenservice van het betreffende merk kan de aanmelding voor je afronden.

15

Ik kan niet inloggen.

Libelle Min
Libelle Plus
  1. Je hebt waarschijnlijk reeds een login aangemaakt op een andere website of app van DPG Media. Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten’ Je ontvangt dan per e-mail je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen. Daarna kan je met de combinatie van je e-mailadres en je nieuwe wachtwoord inloggen.
  2. Check je reclame- of spambox in je e-mailaccount of de activatiemail, het is mogelijk dat de e-mail daarin terecht is gekomen.
  3. Mocht het niet lukken om in te loggen, probeer dan een nieuw account aan te maken door te klikken op Registreren en het registratieproces te doorlopen.
  4. Indien je na het doorlopen van deze stappen nog niet kunt inloggen, neem dan contact op met de klantenservice van het merk waar je wil inloggen.
16

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Libelle Min
Libelle Plus

Klik in het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail, waarin je kan klikken op de link ‘Stel hier je wachtwoord opnieuw in om een nieuw wachtwoord aan te maken’.

17

Ik heb een Account aangemaakt, maar geen e-mail ontvangen.

Libelle Min
Libelle Plus

Mogelijk is deze e-mail terecht gekomen in je reclame- of spampostbus. Zo niet, ga dan terug naar de betreffende website en probeer dan nogmaals te ‘Registeren’ of kies voor ‘Wachtwoord vergeten’. Als je de mail ontvangen hebt, klik dan op de link om je aanmelding te bevestigen. Mocht het daarna nog niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van het merk waarvoor je wilt inloggen.

18

Blijft mijn Account altijd toegankelijk?

Libelle Min
Libelle Plus

Indien een account 18 maanden of langer niet gebruikt is, dan kan deze verwijderd worden uit de database van DPG Media. In dat geval word je hier tijdig over geïnformeerd. Ondanks het verwijderen van je login, zullen eventuele berichten die vanuit een login geplaatst zijn (zoals op een forum) blijven bestaan.

19

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Libelle Min
Libelle Plus

Om je emailadres te wijzigen, log je in en klik je op ‘Mijn Account’. Je komt dan in een scherm met je accountgegevens. Hier kan je je e-mailadres, overige gegevens en privacy instellingen wijzigen. Na het opslaan gelden de wijzigingen voor alle DPG Media merken waar je je account gebruikt.

20

Hoe zorg ik ervoor dat ik geen e-mails meer ontvang van DPG Media?

Libelle Min
Libelle Plus

Je kunt de e-mail of nieuwsbrief die je ontvangt van DPG Media of een bepaald merk binnen DPG Media uitzetten door onderaan de e-mail te klikken op de link ‘Afmelden’. Het kan zijn dat je ingeschreven bent bij meerdere emaillijsten. In dat geval moet je dit proces herhalen.

21

Hoe verwijder ik mijn Account?

Libelle Min
Libelle Plus

Jouw account kan gekoppeld zijn aan meerdere merken van DPG Media. Als je jouw account verwijdert dan kan dit invloed hebben op de instellingen voor andere sites en diensten.

Let op: als je geen nieuwsbrief meer wilt ontvangen dan kun je op de afmeldlink onderaan de betreffende nieuwsbrief klikken. Indien dit niet lukt, dan kan je ook afmelden voor de nieuwsbrief door contact op te nemen met privacy.nl@dpgmediamagazines.nl.

Je kunt je account verwijderen door in het menu te kiezen voor Account verwijderen. Je kunt ook contact opnemen met klantenservice via https://www.dpgmediamagazines.nl/klantenservice/ of bellen naar 088 - 5500250.

22

Waar worden de gegevens die ik achterlaat voor gebruikt?

Libelle Min
Libelle Plus

De opgegeven gegevens gebruiken we om onze producten en diensten steeds beter te maken en een optimale gebruikerservaring te kunnen realiseren door deze af te stemmen op jouw behoeften. Daarnaast kunnen met de verkregen data gepersonaliseerde producten en diensten worden aangeboden en relevante advertenties worden getoond. In het privacybeleid van DPG Media lees je hoe we omgaan met deze informatie: http://www.dpgmediamagazines.nl/privacy-en-cookiebeleid/.

23

Hoe kan ik mijn Privacy Instellingen aanpassen?

Libelle Min
Libelle Plus

Ga naar Mijn Account en klik op Privacy Instellingen. Hier kan je gericht adverteren op basis van Account gegevens toestaan of weigeren.

24

Waar vind ik de Gebruiksvoorwaarden van mijn Account?

Libelle Min
Libelle Plus

Bij het registreren op een van onze websites of Apps ben je akkoord gegaan met de Gebruiksvoorwaarden. Je kunt de Gebruiksvoorwaarden hier nalezen.

Direct contact Libelle
Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice