We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.
Leuk dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten. Een nieuw abonnement vraag je eenvoudig online aan via de website van Libelle. Vind je het fijner om telefonisch een abonnement af te sluiten of heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelWat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op libelle.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.
Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt.
Als je je abonnement via internet bestelt, gaat je abonnement automatisch in bij het eerstvolgende nummer, tenzij dit anders staat aangegeven. Wil je je abonnement op een later tijdstip laten ingaan, bel dan met onze klantenservice.
Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de leverdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt.
Je krijgt altijd een welkomstbrief van ons met daarin informatie over je abonnement. Als wij jouw e-mailadres hebben, krijg je deze welkomstbrief via de mail, anders via de post. Bewaar deze bevestiging goed, want er staat belangrijke informatie in. Als je 4 werkdagen na het bestellen van je abonnement nog geen welkomstbrief hebt gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ook buiten Nederland blijf jij je favoriete blad gewoon lezen. De meeste tijdschriften van DPG Media bezorgen we namelijk ook in het buitenland. Hier gelden wel aparte voorwaarden voor (met uitzondering van België):
Wil je meer informatie over de kosten van een abonnement in het buitenland? Neem contact met ons op.
Goed nieuws! Dan betaal je helemaal geen verzendkosten.
Kijk hier voor alle informatie over een abonnement nemen vanuit België.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement ongedaan maakt. De eventueel al geleverde nummers moet je wel betalen. Neem contact met ons op en we helpen je je abonnement ongedaan te maken.