Libelle Zoomeravond in Blijdorp: nu maar € 10,- p.p.

Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Abonnement bestellen

Leuk dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten. Een nieuw abonnement vraag je eenvoudig online aan via de website van het tijdschrift waarop je je wil abonneren. Je kunt dit ook via www.magazine.nl doen. Vind je het fijner om telefonisch een abonnement af te sluiten of heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Direct contact met Libelle

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Libelle Min
Libelle Plus

Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op magazine.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.

2

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Libelle Min
Libelle Plus

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt.

3

Kan ik mijn abonnement in de toekomst laten ingaan?

Libelle Min
Libelle Plus

Als je je abonnement via internet bestelt, gaat je abonnement automatisch in bij het eerstvolgende nummer, tenzij dit anders staat aangegeven. Wil je je abonnement op een later tijdstip laten ingaan, bel dan met onze klantenservice.

4

Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?

Libelle Min
Libelle Plus

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de leverdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt.

5

Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Je krijgt altijd een welkomstbrief van ons met daarin informatie over je abonnement. Als wij jouw e-mailadres hebben, krijg je deze welkomstbrief via de mail, anders via de post. Bewaar deze bevestiging goed, want er staat belangrijke informatie in. Als je 4 werkdagen na het bestellen van je abonnement nog geen welkomstbrief hebt gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice.

6

Kan ik een nieuw abonnement in het buitenland bestellen?

Libelle Min
Libelle Plus

Ook buiten Nederland blijf jij je favoriete blad gewoon lezen. De meeste tijdschriften van Sanoma bezorgen we namelijk ook in het buitenland. Hier gelden wel aparte voorwaarden voor:

  • Je kunt geen abonnement met welkomstgeschenk of korting kiezen
  • De levering van een tijdschrift kan tot 2 weken duren
  • Je abonnement wordt voor minimaal een jaar afgesloten
  • Betaling via automatische incasso is alleen mogelijk via een Nederlands rekeningnummer
  • Betaal je niet via automatische incasso, dan krijg je een betaalverzoek toegestuurd

Wil je meer informatie over de kosten van een abonnement in het buitenland? Neem contact met ons op.

7

Herroepingsrecht

Libelle Min
Libelle Plus

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement ongedaan maakt. De eventueel al geleverde nummers moet je wel betalen. Neem contact met ons op en we helpen je je abonnement ongedaan te maken.

Direct contact Libelle
Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice