Holland Zingt Kerst: € 24,95 per kaart >

Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Producten

Heb je een vraag over een besteld product, is je product beschadigd, of heb je het niet ontvangen? Hier lees je wat je kunt doen.

Direct contact met Libelle

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Langere levertijd pakket

Door vertragingen bij PostNL kan het zijn dat uw pakket langer onderweg is dan verwacht. Via Track&Trace kunt u de status van uw pakket volgen. Onze excuses voor het ongemak.

Veelgestelde vragen

1

Wanneer ontvang ik mijn product(en)?

Libelle Min
Libelle Plus

Je ontvangt je product(en) over het algemeen binnen 2 weken na betaling, tenzij dit anders staat aangegeven.

2

Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?

Libelle Min
Libelle Plus

Dit vinden we heel vervelend! Neem contact op met onze klantenservice zodat wij dit voor jou kunnen oplossen.

3

Ik heb mijn artikel nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Libelle Min
Libelle Plus

Is de geschatte levertijd van 2 weken verstreken? Neem contact met ons op en we zoeken het voor je uit.

4

Hoe kan ik een product bestellen?

Libelle Min
Libelle Plus

Ga naar de webshop op de site van je magazine. Daar kun je je product bestellen.

Direct contact Libelle
Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice