Holland Zingt Kerst: € 24,95 per kaart >

Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Algemeen

Direct contact met Libelle

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Wat is Libelle TV?

Libelle Min
Libelle Plus

Libelle TV is alles waar je van houdt bij Libelle, maar dan op video. Elke dag zie je hier gratis nieuwe video’s met de leukste tips en de mooiste verhalen. Echt, persoonlijk en dichtbij.

2

Waar vind ik Libelle TV?

Libelle Min
Libelle Plus

Libelletv.nl is een website, maar óók een app. De app kun je downloaden via de App Store en Google Play . De video’s bekijk je op desktop, laptop, tablet en natuurlijk mobiel, zowel met iOS (Apple) als Android (o.a. Samsung).

3

Wat kost Libelle TV?

Libelle Min
Libelle Plus

Libelle TV is helemaal gratis.

4

Wat zijn de systeemvereisten om Libelle TV te kunnen gebruiken?

Libelle Min
Libelle Plus

Voor de iPhone is het van belang dat je iOS up-to-date is: Je hebt minimaal iOS 8 nodig. Voor Android geldt minimaal 4.1 en hoger. Gebruik de meest recente browser; die werkt het best. Als het downloaden van de app niet lukt, kijk dan op onze website: www.libelletv.nl. Deze is geoptimaliseerd voor de laatste 2 versies van je browser (voor Internet Explorer dus versie 10 en 11) en is helemaal responsive, dus werkt ook goed op tablet of mobiel. Om de website gemakkelijk vaker te bezoeken, raden wij je aan de website te bookmarken.

5

Waarom kan ik geen video’s afspelen?

Libelle Min
Libelle Plus

Dit kan verschillende redenen hebben. Het is belangrijk dat je browser up-to-date is. Maak je gebruik van een adblocker? Dan is het niet mogelijk om de video’s te bekijken van Libelle TV. Als je de app gebruikt, dan is het belangrijk dat je apparaat waarmee je de app gebruikt up-to-date is naar de laatste versie.

6

Waarom krijg ik een zwart scherm of geen beeld als ik de app open?

Libelle Min
Libelle Plus

De app werkt het beste als de software op je mobiel helemaal is bijgewerkt. Controleer dat dus even. Als je software up-to-date is, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

7

De video speelt af zonder geluid, wat moet ik doen?

Libelle Min
Libelle Plus

Wat vreemd. Heb je geprobeerd je geluid harder te zetten tijdens het afspelen? Soms staat dit uit zonder dat je het doorhebt. Als de volume knop op je mobiel op stil staat zou het ook kunnen dat het geluid het niet doet. Als dit niet werkt, raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

8

De video speelt af met geluid maar zonder beeld, wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Soms hapert de video even. Het helpt dan als je terug gaat naar de tijdlijn en opnieuw op de video klikt. Als je daarna nog steeds geen beeld ziet, dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

9

Kan ik de app gebruiken in het buitenland?

Libelle Min
Libelle Plus

Het is helaas niet mogelijk om de app van Libelle TV in het buitenland te gebruiken.

Direct contact Libelle
Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice