Holland Zingt Kerst: € 24,95 per kaart >

Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Over je account

Direct contact met Libelle

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Hoe kan ik een account aanmaken?

Libelle Min
Libelle Plus

Om een video te kunnen bekijken, heb je een account nodig. Ben je nog niet ingelogd en/of heb je nog geen account? Dan krijg je de opties om te registreren of in te loggen wanneer je een video wilt bekijken. Je beheert je account rechtsboven in het scherm. Je herkent je account aan het S-icoon.

2

Waarom is mijn account ‘powered by Sanoma’?

Libelle Min
Libelle Plus

Libelle is onderdeel van Sanoma. Merken als NU.nl, VTwonen, LINDA. en Fashionchick zijn hier ook onderdeel van. Met je account kun je altijd en overal inloggen om Libelle TV te kijken. Momenteel kun je dit account ook gebruiken om in te loggen op de digitale service van NU.nl. Wil je niet hetzelfde account gebruiken voor andere digitale services van Sanoma? Log dan in met een ander e-mailadres.

3

Als ik inlog via Facebook, worden er dan gegevens tussen Libelle TV en mijn Facebook-account uitgewisseld?

Libelle Min
Libelle Plus

Als je inlogt via Facebook worden jouw voor- en achternaam en jouw e-mailadres aan ons doorgegeven. Dit zijn dezelfde gegevens waarmee je een Libelle TV account aanmaakt. Jouw Facebook-vrienden zien hier uiteraard niets van en we plaatsen ook echt niets op jouw Facebook-tijdlijn.

4

Mijn e-mailadres is al bekend, maar ik heb nog helemaal geen account aangemaakt voor Libelle TV.

Libelle Min
Libelle Plus

Je hebt dan waarschijnlijk al een account aangemaakt op een andere digitale service van Sanoma, bijvoorbeeld op NU.nl. Als je op de link ‘wachtwoord vergeten’ klikt, ontvang je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen.

5

Ik heb een account aangemaakt maar geen mail ontvangen, wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Check even je reclame- of spampostbus, soms komt ‘ie daarin terecht. Zo niet, ga dan terug naar Libelle TV en vraag of de mail opnieuw verstuurd kan worden. Heb je ‘m eindelijk, klik dan op de link om je aanmelding te bevestigen. Neem anders contact op met de klantenservice.

6

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of mailadres ben vergeten?

Libelle Min
Libelle Plus

Dat gebeurt ons continu. Open de Libelle TV app of website en klik op Inloggen. Daar vind je de link: Wachtwoord vergeten. Hier kun je ook je mailadres checken.

7

Hoe kan ik mijn account beheren?

Libelle Min
Libelle Plus

Om je account te beheren, log je in en klik je op het S-icoon rechtsboven. Bij ‘Profiel wijzigen’ kun je je voornaam en achternaam wijzigen, net als je mailadres en je wachtwoord. De wijzigingen worden doorgevoerd in het Libelle TV- account en de eventuele andere webservices waar je dit account gebruikt.

Direct contact Libelle
Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice