Holland Zingt Kerst: € 24,95 per kaart >

Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Libelle.nl

Libelle.nl is hét online platform voor alles wat vrouwen willen weten: persoonlijke verhalen, de laatste nieuwtjes over gezondheid & psyche, praktische huishoudtips, de laatste trends en natuurlijk de trending video’s die je niet mag missen.

Direct contact met Libelle

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Technische vragen

Libelle Min
Libelle Plus
1

Wat zijn de systeemvereisten om Libelle Daily te kunnen gebruiken?

Libelle Min
Libelle Plus

Voor de iPhone is het van belang dat je iOS up-to-date is: je hebt minimaal iOS 8 nodig. Voor Android geldt minimaal 4.1 en hoger. Gebruik de meest recente browser; die werkt het best. Om de website gemakkelijk vaker te bezoeken, raden wij je aan de website te bookmarken.

2

Waarom kan ik geen video’s afspelen?

Libelle Min
Libelle Plus

Dit kan verschillende redenen hebben. Het is belangrijk dat je browser up-to-date is. Maak je gebruik van een adblocker? Dan is het niet mogelijk om de video’s te bekijken van Libelle TV. Als je de app gebruikt, dan is het belangrijk dat je apparaat waarmee je de app gebruikt up-to-date is naar de laatste versie.

3

Waarom krijg ik een zwart scherm of geen beeld als ik de app open?

Libelle Min
Libelle Plus

De app werkt het beste als de software op je mobiel helemaal is bijgewerkt. Controleer dat dus even. Als je software up-to-date is, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

4

De video speelt af zonder geluid, wat moet ik doen?

Libelle Min
Libelle Plus

Wat vreemd. Heb je geprobeerd je geluid harder te zetten tijdens het afspelen? Soms staat dit uit zonder dat je het doorhebt. Als de volume knop op je mobiel op stil staat zou het ook kunnen dat het geluid het niet doet. Als dit niet werkt, raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

5

De video speelt af met geluid maar zonder beeld, wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Soms hapert de video even. Het helpt dan als je terug gaat naar de tijdlijn en opnieuw op de video klikt. Als je daarna nog steeds geen beeld ziet, dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

6

Kan ik de video’s bekijken in het buitenland?

Libelle Min
Libelle Plus

Het is helaas niet mogelijk om video’s te bekijken via Libelle.nl in het buitenland.

2

Mijn account

Libelle Min
Libelle Plus
1

Hoe kan ik een account aanmaken?

Libelle Min
Libelle Plus

Om een video te kunnen bekijken, heb je een account nodig. Ben je nog niet ingelogd en/of heb je nog geen account? Dan krijg je de opties om te registreren of in te loggen wanneer je een video wilt bekijken. Je beheert je account rechtsboven in het scherm. Je herkent je account aan het S-icoon.

2

Waarom is mijn account ‘powered by Sanoma’?

Libelle Min
Libelle Plus

Libelle is onderdeel van Sanoma. Merken als NU.nl, VTwonen, LINDA. en Fashionchick zijn hier ook onderdeel van. Met je account kun je altijd en overal inloggen om Libelle TV te kijken. Momenteel kun je dit account ook gebruiken om in te loggen op de digitale service van NU.nl. Wil je niet hetzelfde account gebruiken voor andere digitale services van Sanoma? Log dan in met een ander e-mailadres.

3

Als ik inlog via Facebook, worden er dan gegevens tussen Libelle TV en mijn Facebook-account uitgewisseld?

Libelle Min
Libelle Plus

Als je inlogt via Facebook worden jouw voor- en achternaam en jouw e-mailadres aan ons doorgegeven. Dit zijn dezelfde gegevens waarmee je een Libelle TV account aanmaakt. Jouw Facebook-vrienden zien hier uiteraard niets van en we plaatsen ook echt niets op jouw Facebook-tijdlijn.

4

Mijn e-mailadres is al bekend, maar ik heb nog helemaal geen account aangemaakt voor Libelle TV.

Libelle Min
Libelle Plus

Je hebt dan waarschijnlijk al een account aangemaakt op een andere digitale service van Sanoma, bijvoorbeeld op NU.nl. Als je op de link ‘wachtwoord vergeten’ klikt, ontvang je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen.

5

Ik heb een account aangemaakt maar geen mail ontvangen, wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Check even je reclame- of spampostbus, soms komt ‘ie daarin terecht. Zo niet, ga dan terug naar Libelle TV en vraag of de mail opnieuw verstuurd kan worden. Heb je ‘m eindelijk, klik dan op de link om je aanmelding te bevestigen. Neem anders contact op met de klantenservice.

6

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of mailadres ben vergeten?

Libelle Min
Libelle Plus

Dat gebeurt ons continu. Open de Libelle TV app of website en klik op Inloggen. Daar vind je de link: Wachtwoord vergeten. Hier kun je ook je mailadres checken.

7

Hoe kan ik mijn account beheren?

Libelle Min
Libelle Plus

Om je account te beheren, log je in en klik je op het S-icoon rechtsboven. Bij ‘Profiel wijzigen’ kun je je voornaam en achternaam wijzigen, net als je mailadres en je wachtwoord. De wijzigingen worden doorgevoerd in het Libelle TV- account en de eventuele andere webservices waar je dit account gebruikt.

3

Contact

Libelle Min
Libelle Plus

Heb je nog meer vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via redactie@libelle.nl.

Direct contact Libelle
Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice