Stijlvolle designertas van € 295,- voor € 79,95!

Zoek binnen:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Libelle Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Libelle Premium

In Libelle Premium vind je onze beste artikelen en video's. Dat zijn spannende vervolgverhalen zoals Maartje en de Meisjes en Dagboek van een scheiding, maar ook de beste tips van de slaapcoach, prachtige breipatronen, interviews en nog veel meer. Als bonus krijg je als Premium-abonnee iedere dag een nieuwe puzzel.    

Direct contact met Libelle

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Je herkent Premium aan het roze label met een ster bij de artikelen. Alle Premium-artikelen staan op Libelle.nl/Premium. Heb je een Premium-artikel gelezen? Dan kun je het daarna ook altijd terugvinden in je bewaarlijst.

Veelgestelde vragen

1

Wat is Libelle Premium?

Libelle Min
Libelle Plus

In Libelle Premium vind je de beste artikelen van Libelle: exclusieve interviews met bekende én minder bekende Nederlanders, spannende vervolgverhalen zoals Memoires van een Maîtresse, de mooiste breipatronen en nog veel meer. Deze artikelen zijn los te bestellen, maar je kunt ook een abonnement afsluiten. Als  bonus krijg je als Premium-abonnee iedere dag een nieuwe puzzel.

 

Je herkent Premium aan het roze label met een ster bij de artikelen. De Premium-artikelen zijn te vinden op Libelle.nl/Premium. Als abonnee kun je jouw opgeslagen Premium-artikelen vinden in je bewaarlijst.

2

Hoe krijg ik toegang tot Libelle Premium?

Libelle Min
Libelle Plus

Dit kan door in te loggen op Mijn Libelle. Als je nog geen Libelle account hebt, kun je deze hier aanmaken. Na je registratie ontvang je een bevestigingsmail met bevestigingslink in jouw mailbox. Daarna kun je inloggen. De eerste 3 Premium-artikelen kun je gratis lezen om te proberen, daarna betaal je het bedrag dat bij het artikel staat. Klik op ‘artikel kopen’. Ook kun je voor € 2,99 een maandabonnement nemen waarmee je onbeperkt Libelle Premium-artikelen kunt openen . Dit abonnement loopt automatisch na een maand af.

 

3

Hoeveel Premium-artikelen krijg ik gratis?

Libelle Min
Libelle Plus

Als je een Libelle Account hebt en je bent ingelogd, krijg je iedere maand gratis toegang tot 3 artikelen. Dit zijn artikelen waar je normaal gesproken voor moet betalen. Je kunt zelf kiezen welke 3 Premium- artikelen dit zijn.

4

Hoe kan ik betalen?

Libelle Min
Libelle Plus

Er zijn 2 mogelijkheden om een betaling te voldoen met: Tikkie of iDEAL. Klik op ‘bestellen’ en volg de instructies op de website. Betalen kan alleen via internetbankieren.

5

Ik heb al 3 artikelen gekocht, maar wil nu toch een Premium-abonnement nemen, krijg ik dan korting?

Libelle Min
Libelle Plus

Jouw Premium-abonnement gaat pas in op het moment dat je deze koopt. Vanaf dat moment kun je een maand genieten van alle beschikbare Libelle Premium-content. Het bedrag van eerder gekochte artikelen wordt niet vergoed omdat deze buiten de abonnementsperiode zijn gekocht.

6

Wordt mijn Premium-maandabonnement automatisch verlengd?

Libelle Min
Libelle Plus

Nee, je Libelle Premium-maandabonnement wordt automatisch stopgezet als de maand voorbij is. Aan het eind van deze maandelijkse periode, ontvang je een e-mail waarmee je het abonnement, indien gewenst, eenvoudig kunt verlengen met een maand.

7

Hoe kan ik het abonnement stopzetten?

Libelle Min
Libelle Plus

Omdat het abonnement na een maand automatisch stopt, hoef je hier zelf niets voor te doen. Let op: tussentijds stopzetten is niet mogelijk.

8

Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen na een bestelling?

Libelle Min
Libelle Plus

Kijk eerst of je het artikel wel kunt lezen. In dit geval is de betaling gelukt. Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je ongewenste- of spam inbox terecht is gekomen. Neem daar een kijkje. Nog steeds niet? Stuur ons dan een berichtje via redactie@libelle.nl .

 

9

Waar vind ik mijn gekochte items terug?

Libelle Min
Libelle Plus

Alle Premium-artikelen die je hebt gekocht, vind je terug in je persoonlijke bewaarlijst.  Je vindt deze Bewaarlijst onder ‘Premium’ op Libelle.nl.

 

10

Hoe kan ik een account aanmaken?

Libelle Min
Libelle Plus

Om een video te kunnen bekijken, heb je een account nodig. Ben je nog niet ingelogd en/of heb je nog geen account? Dan krijg je de opties om te registreren of in te loggen wanneer je een video wilt bekijken. Je beheert je account rechtsboven in het scherm. Je herkent je account aan het S-icoon.

11

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, en nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Ga eerst naar Libelle.nl. Tik daar rechtsboven op het S-icoon dat naast het vergrootglas staat. Vervolgens opent er een nieuw scherm waar je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Volg dan de instructies op.

12

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Libelle Min
Libelle Plus

Jouw account kan gekoppeld zijn aan meerdere merken van Sanoma. Als je jouw account verwijdert dan kan dit invloed hebben op de instellingen voor andere sites en diensten.

Let op: Als je geen nieuwsbrief meer wilt ontvangen, dan kun je op de afmeldlink onderaan de betreffende nieuwsbrief klikken. Indien dit niet lukt, kan je je ook afmelden voor de nieuwsbrief door contact op te nemen met privacy.nl@sanoma.com.

Je kunt je account verwijderen door in het menu te kiezen voor ‘Account verwijderen’. Je kunt ook contact opnemen met klantenservice.

13

Inloggen lukt niet?

Libelle Min
Libelle Plus

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten’ op het inlogscherm. Als je je net hebt geregistreerd ontvang je een e-mail met daarin een activeringslink, daar moet je eerst op klikken voordat je kunt inloggen. Lukt het nog niet in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.

 

14

Waarom hebben jullie gegevens van mij nodig? Wat doen jullie met mijn gegevens?

Libelle Min
Libelle Plus

Voor de betaalde Premium-artikelen van Libelle hebben wij alleen jouw e-mailadres nodig, deze slaan we op zodat de door jouw gekochte artikelen voor jou beschikbaar blijven. Al jouw betaalgegevens slaan wij niet op en worden alleen gebruikt om de betaling in orde te maken.

15

Waarom krijg ik geen artikel te zien?

Libelle Min
Libelle Plus

Wil je meer dan 3 Premium-artikelen lezen, dan vragen we je om in te loggen op je profiel en een maandabonnement te nemen van 2,99 euro. Dit abonnement loopt standaard af na een maand. Zie je nog steeds geen artikelen? Dan raden we je aan om je cookies en cache te verwijderen en het nogmaals te proberen.

16

Ik krijg het verkeerde artikel te zien, hoe kan dat?

Libelle Min
Libelle Plus

We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via redactie@libelle.nl.

17

Ik heb het verkeerde artikel uitgekozen, kan ik wisselen?

Libelle Min
Libelle Plus

Neem contact op met onze klantenservice via redactie@libelle.nl.

18

Moet ik steeds opnieuw inloggen of eenmalig?

Libelle Min
Libelle Plus

Je hoeft maar eenmalig in te loggen. Dit doe je door rechtsboven op het S-icoontje te tikken. Word je toch uitgelogd dan kun je jezelf weer inloggen op dezelfde manier.

 

19

Kan ik een artikel doorsturen?

Libelle Min
Libelle Plus

Je kunt ieder Premium artikel doorsturen via Facebook, Twitter, Email of Whatsapp. Onder ieder artikel staan de deelknoppen.

20

Ik heb een abonnement op het tijdschrift van Libelle, krijg ik korting?

Libelle Min
Libelle Plus

Als je een abonnement hebt op het tijdschrift van Libelle dan krijg je 50% korting op jouw online premium abonnement. Het abonnement is dan €1,49 in plaats van €2,99 per maand.

 

Je kunt aangeven dat je een abonnement hebt op het tijdschrift van Libelle, bij het afrekenen van het premium abonnement. Hiervoor vul je jouw huisnummer en postcode in tijdens het afrekenen.

Direct contact Libelle
Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice