Home klantenservice Algemeen

Algemeen

Veelgestelde vragen

1

Wat is Libelle TV?

Libelle Min
Libelle Plus

Libelle TV is alles waar je van houdt bij Libelle, maar dan op video. Elke dag zie je hier gratis nieuwe video’s met de leukste tips en de mooiste verhalen. Echt, persoonlijk en dichtbij.

2

Waar vind ik Libelle TV?

Libelle Min
Libelle Plus

Libelletv.nl is een onderdeel van Libelle.nl, maar óók terug te vinden in de Libelle app. De app kun je downloaden via de App Store en Google Play . De video’s bekijk je op desktop, laptop, tablet en natuurlijk mobiel, zowel met iOS (Apple) als Android (o.a. Samsung).

3

Wat kost Libelle TV?

Libelle Min
Libelle Plus

Libelle TV is helemaal gratis.

4

Wat zijn de systeemvereisten om Libelle TV te kunnen gebruiken?

Libelle Min
Libelle Plus

Voor de iPhone is het van belang dat je iOS up-to-date is: Je hebt minimaal iOS 8 nodig. Voor Android geldt minimaal 5.0 en hoger. Gebruik de meest recente browser; die werkt het best. Als het downloaden van de app niet lukt, kijk dan op onze website: www.libelle.nl/video. Deze is helemaal responsive, dus werkt ook goed op tablet of mobiel. Om de website gemakkelijk vaker te bezoeken, raden wij je aan de website te bookmarken.

5

Waarom kan ik geen video’s afspelen?

Libelle Min
Libelle Plus

Dit kan verschillende redenen hebben. Het is belangrijk dat je browser up-to-date is. Maak je gebruik van een adblocker? Dan is het niet mogelijk om de video’s te bekijken van Libelle TV. Als je de app gebruikt, dan is het belangrijk dat je apparaat waarmee je de app gebruikt up-to-date is naar de laatste versie.

6

Waarom krijg ik een zwart scherm of geen beeld als ik de app open?

Libelle Min
Libelle Plus

De app werkt het beste als de software op je mobiel helemaal is bijgewerkt. Controleer dat dus even. Als je software up-to-date is, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

7

De video speelt af zonder geluid, wat moet ik doen?

Libelle Min
Libelle Plus

Wat vreemd. Heb je geprobeerd je geluid harder te zetten tijdens het afspelen? Soms staat dit uit zonder dat je het doorhebt. Als de volume knop op je mobiel op stil staat zou het ook kunnen dat het geluid het niet doet. Als dit niet werkt, raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

8

De video speelt af met geluid maar zonder beeld, wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Soms hapert de video even. Het helpt dan als je terug gaat naar de tijdlijn en opnieuw op de video klikt. Als je daarna nog steeds geen beeld ziet, dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

9

Kan ik de app gebruiken in het buitenland?

Libelle Min
Libelle Plus

De app kan in het buitenland gebruikt worden. Er bestaat de mogelijkheid dat bepaalde videos of ander content voorzien zijn van Geoblocking (een beperking aan gebruikers die is gebasseerd op de geografische positie van de gebruiker).

Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op