Home klantenservice Libelle.nl

Libelle.nl

Libelle.nl is hét online platform voor alles wat vrouwen willen weten: persoonlijke verhalen, de laatste nieuwtjes over gezondheid & psyche, praktische huishoudtips, de laatste trends en natuurlijk de trending video’s die je niet mag missen.

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Libelle Telefoon
Bel 088 - 550 01 13
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Technische vragen

Libelle Min
Libelle Plus
1

Wat zijn de systeemvereisten om Libelle.nl te kunnen gebruiken?

Libelle Min
Libelle Plus

Voor de iPhone is het van belang dat je iOS up-to-date is: Je hebt minimaal iOS 12 nodig. Voor Android geldt minimaal 5.0 en hoger. Gebruik de meest recente browser; die werkt het best. Als het downloaden van de app niet lukt, kijk dan op onze website: www.libelle.nl/video. Deze is helemaal responsive, dus werkt ook goed op tablet of mobiel. Om de website gemakkelijk vaker te bezoeken, raden wij je aan de website te bookmarken.

2

Waarom kan ik geen video’s afspelen?

Libelle Min
Libelle Plus

Dit kan verschillende redenen hebben. Het is belangrijk dat je browser up-to-date is. Maak je gebruik van een adblocker? Dan is het niet mogelijk om de video’s te bekijken van Libelle TV. Als je de app gebruikt, dan is het belangrijk dat je apparaat waarmee je de app gebruikt up-to-date is naar de laatste versie.

3

Waarom krijg ik een zwart scherm of geen beeld als ik de app open?

Libelle Min
Libelle Plus

De app werkt het beste als de software op je mobiel helemaal is bijgewerkt. Controleer dat dus even. Als je software up-to-date is, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

4

De video speelt af zonder geluid, wat moet ik doen?

Libelle Min
Libelle Plus

Wat vreemd. Heb je geprobeerd je geluid harder te zetten tijdens het afspelen? Soms staat dit uit zonder dat je het doorhebt. Als de volume knop op je mobiel op stil staat zou het ook kunnen dat het geluid het niet doet. Als dit niet werkt, raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

5

De video speelt af met geluid maar zonder beeld, wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Soms hapert de video even. Het helpt dan als je terug gaat naar de tijdlijn en opnieuw op de video klikt. Als je daarna nog steeds geen beeld ziet, dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

6

Kan ik de video’s bekijken in het buitenland?

Libelle Min
Libelle Plus

De app kan in het buitenland gebruikt worden. Er bestaat de mogelijkheid dat bepaalde videos of ander content voorzien zijn van Geoblocking (een beperking aan gebruikers die is gebasseerd op de geografische positie van de gebruiker).

2

Mijn account

Libelle Min
Libelle Plus
1

Hoe kan ik een account aanmaken?

Libelle Min
Libelle Plus

In de App: Om een video te kunnen bekijken in de Libelle app, tik op ‘service’ linksonder in het scherm. Tik vervolgens op ‘Inloggen’ in het menu dat verschijnt. Vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in van uw DPG Media account. Heeft u geen DPG Media account? Volg de stappen in het scherm om een gratis account aan te maken. U wordt automatisch ingelogd.

Website: Om een video te kunnen bekijken in de Libelle website, tik op ‘Service’ linksboven in het scherm. Tik vervolgens op ‘Inloggen’ in het menu dat verschijnt. Vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in van uw DPG Media account. Heeft u geen DPG Media account? Volg de stappen in het scherm om een gratis account aan te maken. U wordt automatisch ingelogd.

2

Mijn e-mailadres is al bekend, maar ik heb nog helemaal geen account aangemaakt voor Libelle TV.

Libelle Min
Libelle Plus

Je hebt dan eerder een account aangemaakt bij een ander merk van DPG Media, bijvoorbeeld bij NU.nl of het AD. Je account werkt namelijk voor alle merken van DPG Media. Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord instellen via de link ‘wachtwoord vergeten'.

3

Ik heb een account aangemaakt maar geen mail ontvangen, wat nu?

Libelle Min
Libelle Plus

Check even je reclame- of spampostbus, soms komt de mail daarin terecht. Zo niet, ga dan terug naar Libelle en klik opnieuw op 'Wachtwoord vergeten'. Neem anders contact op met de klantenservice.

4

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of mailadres ben vergeten?

Libelle Min
Libelle Plus

Ga naar libelle.nl of open de app en klik op 'Service' en daarna op 'Inloggen'. Op het inlogscherm kun je je e-mailadres invullen. Wij checken dan of je een account hebt met dat e-mailadres. Ook kun je een nieuw wachtwoord instellen via de link 'Wachtwoord vergeten'.

5

Hoe kan ik mijn account beheren?

Libelle Min
Libelle Plus

Je account beheer je in 'Mijn account'. 'Mijn account' vind je terug in het service menu.

3

Contact

Libelle Min
Libelle Plus

Ga naar Libelle.nl/klantenservice voor meer informatie. Wij zijn bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur via het telefoonnummer 088-550 01 13. Wij helpen je graag verder.

Direct contact met één van onze medewerkers? Libelle Telefoon Bel 088 - 550 01 13 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op