Hoe sterk is jullie relatie? Doe hier de test>

Zoek binnen:

Lingeriecampagne zonder geretoucheerde modellen

Hier worden we blij van!
Hier worden we blij van! Het Amerikaanse lingeriemerk Aerie heeft de gebeden van westerse vrouwen beantwoord: geen overdreven gephotoshopte modellen meer in campagnes. De lentecampagne van het zustermerk van American Eagle bevat geen overdreven dunne supermodellen en imperfecties op de lichamen van de jonge vrouwen zijn niet weggepoetst.

Van tatoeages tot striae: alles is te zien op deze campagnefoto’s. Het merk koos ervoor om geen Photoshop te gebruiken om een nieuwe standaard in de modewereld te introduceren.

Advertentie

Aerie hoopt dat hun doelgroep, namelijk jonge vrouwen, hun eigen schoonheid omarmen in plaats van het onrealistische idealbeeld van vrouwelijke schoonheid te volgen.Volgens style-expert Jenny Altman hebben meisjes die leeftijd geen idee hoe vrouwelijke leeftijdsgenoten eruit (horen te) zien.

Bekijk hieronder promotiebeelden:

Bron: HLN.be/DailyMail

Eerder verschenen op VrouwOnline

Zó hou je je brein fit naar mate je ouder wordt: “Nieuwe dingen proberen is een must voor het oudere brein”

brein

Dat je hersenen net als de rest van het lichaam ouder worden, is niet per se slecht nieuws, in sommige opzichten werkt het oudere brein zelfs beter dan dat van een dertiger. Wel is het van belang om de hersenen fit en lenig te houden: “Kantklossen, sambadansen, sudoku’s: nieuwe dingen proberen is een must!”

Eh, hoe heette die acteur ook alweer? En wat was de titel van dat mooie boek dat ik laatst las? Het zal veel 50-plussers bekend voorkomen. Als de jaren gaan tellen laat het geheugen ons nu eenmaal wat vaker in de stee

Lees Verder >>

voor jou geselecteerd

Laat meer voor jou geselecteerd zien