Lekker lezen: Libelle bookazines voor € 3,35

Zoek binnen:

Marilyn Monroe wordt gezicht Max Factor

Marilyn Monroe wordt – postuum – het gezicht van cosmeticamerk Max Factor. Vanaf deze week schittert de in 1962 overleden filmster in de nieuwe campagne van het merk.

Marilyn Monroe is niet zomaar uitgeroepen tot ambassadeur. Volgens het bedrijf was visagist Max Factor Jr., de zoon van de oprichter van het merk, verantwoordelijk voor Marilyns beroemde looks. Het merk werkt samen met een bedrijf dat de rechten van Marilyn beheert.

Advertentie

Klassiekers
Max Factor komt niet met een nieuwe make-upcollectie omtrent de campagne, maar wil juist hun klassiekers promoten. De aandacht ligt daarom op rode lipsticks, zwarte mascara’s en foundation. “Marilyn maakte van rode lippen, dramatisch omlijnde ogen en romige huid de beroemdste look van de jaren veertig”, licht topvisagist Pat McGrath toe. “Haar uiterlijk was de definitie van glamour, niets kan daaraan tippen.”

Bron: Women’s Wear Daily

Memoires van een maîtresse – Deel 51: “Mondje dicht hè, ook tegen Eva”

kapitein

Sabine genoot volop van de aandacht van de Kapitein. Hij stond spontaan op de stoep en gooide al zijn talenten op tafel. Of beter, het aanrecht. Toen hij bij vertrek zijn horloge liet liggen, besloot Sabine haar lippen stijf op elkaar te houden. Zou ze het lot zo een handje kunnen helpen?

Telefoon uit en naar bed. Oh, wat een loeder ben ik toch ook. Zou hij het al doorhebben? De volgende ochtend word ik wakker door de bel. Het is half 9 en de Kapitein staat voor de deur. “Hee!” lach ik schaapachtig. “Wat een verrassing!” Zijn humeur is duidelijk niet zo zonnig als h

Lees Verder >>

voor jou geselecteerd

Laat meer voor jou geselecteerd zien