Cadeautip: 4-delige My-Jewellery sieradenset voor € 39,95

Zoek binnen:

Oefeningen voor een mooi lichaam

Een platte buik

Wil je echt een gespierde platte buik? Dan moet je heel wat lekkers aan de kant schuiven en veel buikspieroefeningen doen. Heb je daar geen zin in? Met de volgende oefening boek je ook zeker resultaat.

Leg een matje of kleedje op de grond en ga op je buik liggen. Leg je handen onder je hoofd en span je buikspieren aan. Tegelijkertijd til je je buik een klein stukje van de grond. Concentreer je alleen op je buikspieren en houd je rug recht. Herhaal dit elke dag 20 keer!

Advertentie

Strakke billen

Je billen kun je op (bijna) elk moment van de dag trainen. Sta je bijvoorbeeld te wachten op de trein of in de rij van de kassa? Ga rechtop staan en span je bilspieren aan, je buik trek je in. Span je bilspieren ongeveer 20 seconde aan en herhaal dit 20 keer.

Kipfiletjes

Schaam jij je als je naar iemand zwaait? Met deze oefening worden je bovenarmen een stuk steviger. Ga staan en pak gewichtjes. Heb je deze niet? Je kunt ook twee frisdrank flessen of pakken melk gebruiken. Breng je armen omhoog tot schouderhoogte en laat ze langzaam weer zakken. Ook deze oefening herhaal je elke dag 20 keer.

De dijen

Om je dijen strakker en slanker te maken ga je eerst op je linkerzij liggen. Houd je benen gestrekt en ondersteun met je linkerarm je hoofd. Til je linkerbeen een paar centimeter op en breng nu ook je rechterbeen de lucht in. Wissel daarna van zij en herhaal deze oefening elke dag 20 keer.

voor jou geselecteerd

Laat meer voor jou geselecteerd zien