null Beeld

Sire komt na ‘Doeslief’- nu met ‘Daslief’-campagne voor saamhorigheid

Waar Sire ons vorig jaar met de campagne 'Doeslief' vroeg om allemaal wat aardiger tegen elkaar te zijn, is er in deze bizarre periode aan saamhorigheid en liefde absoluut geen gebrek. De reclamestichting lanceert daarom nu een 'Daslief'-campagne.

Daarmee wil Sire ons aansporen om vooral zo lief voor elkaar te blijven.

Het grote applaus voor de zorgverleners en andere harde werkers die onze samenleving draaiende houden, kleinkinderen die boodschappen doen voor opa of oma of buren die elkaar spontaan een bloemetje brengen. Het is een greep uit alle hartverwarmende acties die mensen voor elkaar doen in de tijd waarin corona centraal staat.

'Elkaar harder nodig dan ooit'

Sire moedigt aan om dat de komende tijd te blijven doen. "Sinds de aangescherpte maatregelen van het kabinet staat iedereen voor elkaar klaar, maar houden we dit nog 3 weken of langer vol?", vraagt Sire-directeur Lucy van der Helm zich af. "We hebben elkaar op dit moment en in de nabije toekomst harder nodig dan ooit", laat ze weten.

Vanaf vrijdag zijn de 'Daslief'-reclames op telvisie, radio en andere media te zien. Om iedereen te bedanken die een ander steunt, maar dus vooral ook met de boodschap om dat te blijven doen.

Zin om de komende tijd wat lekkers te gaan bakken? Probeer dan eens deze klassieke frambozen tartelettes met banketbakkersroom. En deel in het kader van 'Daslief' dan meteen een taartje uit aan je vriendin, buurvrouw of collega:

De beste berichten van Libelle in je mailbox ontvangen? Meld je nu aan voor de nieuwsbrief!

Bron: Sire. Beeld: iStock

Meer over

Op alle verhalen van Libelle rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven. Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@libelle.nl.
© 2021 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden