Mart Visser tas met korting, klik hier

Vragen en Antwoorden

Wat is Libelle Daily?

Libelle Daily is hét online platform voor alles wat vrouwen willen weten, van persoonlijke verhalen, de laatste nieuwtjes over gezondheid & psyche tot huishoudtips en trends & video’s die je niet mag missen.

Technische vragen

Wat zijn de systeemvereisten om Libelle Daily te kunnen gebruiken?
Voor de iPhone is het van belang dat je iOS up-to-date is.: Je hebt minimaal iOS 8 nodig. Voor Android geldt minimaal 4.1 en hoger. Gebruik de meest recente browser; die werkt het best. Om de website gemakkelijk vaker te bezoeken, raden wij je aan de website te bookmarken.

Waarom kan ik geen video’s afspelen?
Dit kan verschillende redenen hebben. Het is belangrijk dat je browser up-to-date is. Maak je gebruik van een adblocker? Dan is het niet mogelijk om de video’s te bekijken via Libelle.nl. Ook is het raadzaam om bij problemen je browsergeschiedenis te verwijderen.

Waarom krijg ik een zwart scherm of geen beeld als ik de site open?
De site werkt het beste als de software op je mobiel, tablet en/of laptop helemaal is bijgewerkt. Misschien kan je dat even controleren? Ook is het raadzaam om bij problemen je browsergeschiedenis te verwijderen. Ervaar je nog steeds problemen? Dan raden we je aan om contact op te nemen met het Informatiecentrum via redactie@libelle.nl .

De video speelt af zonder geluid?
Wat vreemd. Heb je geprobeerd je geluid harder te zetten tijdens het afspelen? Soms staat dit uit zonder dat je het door hebt. Als de volume knop op je mobiel op stil staat zou het ook kunnen dat het geluid het niet doet. Als dit niet werkt, raden we je aan contact op te nemen met het Informatiecentrum via redactie@libelle.nl.

De video speelt af met geluid, maar zonder beeld?
Soms hapert de video even. Het helpt dan als je terug gaat naar de tijdlijn en opnieuw op de video klikt. Als je daarna nog steeds geen beeld ziet, dan raden we je aan contact op te nemen met het Informatiecentrum via redactie@libelle.nl.

Kan ik de video’s bekijken in het buitenland?
Het is helaas niet mogelijk om video’s te bekijken via Libelle.nl in het buitenland.

Over je account

Hoe kan ik een account aanmaken?
Ben je nog niet ingelogd en/of heb je nog geen account? Je kunt je account rechtsboven in het scherm beheren. Je herkent je account aan het S-icoon. Hier kun je ook inloggen en/of registreren.

Waarom is mijn account ‘powered by Sanoma’?
Libelle is onderdeel van Sanoma. Merken als NU.nl, VTwonen, LINDA en Margriet zijn hier ook onderdeel van. Met je account kun je altijd en overal inloggen om Libelle. Als je niet hetzelfde account wil gebruiken voor andere digitale services van Sanoma kun je dat doen door in te loggen met een ander emailadres.

Als ik inlog via Facebook, worden er dan gegevens tussen Libelle en mijn Facebook account uitgewisseld?
Als je inlogt via Facebook worden jouw voor- en achternaam en jouw e-mailadres aan ons doorgegeven. Dit zijn dezelfde gegevens waarmee je een Libelle account aan kunt maken. Jouw Facebook- vrienden zien hier uiteraard niets van en we plaatsen niets op jouw Facebook- tijdlijn.

Mijn e-mailadres is al bekend, maar ik heb nog geen account aangemaakt voor Libelle
Je hebt dan waarschijnlijk al een account aangemaakt op een andere digitale service van Sanoma, bijvoorbeeld op NU.nl. Als je op de link wachtwoord vergeten klikt, ontvang je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik heb een account aangemaakt, maar geen mail ontvangen
Check even je reclame- of spampostbus, soms komt-ie daarin terecht. Zo niet, ga dan terug naar Libelle en vraag of de mail opnieuw verstuurd kan worden. Heb je ‘m eindelijk, klik dan op de link om je aanmelding te bevestigen. Neem anders contact op het Informatiecentrum via redactie@libelle.nl.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of mailadres ben vergeten?
Dat gebeurt ons continu. Open de Libelle website en klik op Inloggen. Daar vind je de link Wachtwoord vergeten, . Hier kun je ook je e-mailadres checken.

Hoe kan ik mijn account beheren?
Om je account te beheren, log je in en klik je op het S- icoon rechtsboven. Bij ‘Profiel wijzigen’ kun je je voornaam en achternaam wijzigen, net als je e-mailadres en je wachtwoord. De wijzigingen worden doorgevoerd in het Libelle – account en de eventuele andere webservices waar je dit account gebruikt.

Contact

Heb je nog meer vragen? Neem dan contact op met het Informatiecentrum via redactie@libelle.nl.