Cinderella Classic 4-seizoenen dekbed nu vanaf € 69,95!

Zoek binnen:

Vragen en Antwoorden

Wat is Libelle.nl?

Libelle.nl is hét online platform voor alles wat vrouwen willen weten, van persoonlijke verhalen, de laatste nieuwtjes over gezondheid & psyche tot huishoudtips en trends & video’s die je niet mag missen.

Libelle Premium

Wat is Libelle Premium?
In Libelle Premium vind je onze beste artikelen en video’s. Dat zijn spannende vervolgverhalen zoals Maartje en de Meisjes en Dagboek van een scheiding, maar ook de beste tips van de slaapcoach, prachtige breipatronen, interviews en nog veel meer. Als bonus krijg je als Premium-abonnee iedere dag een nieuwe puzzel. Je herkent Premium aan het roze label met een ster bij de artikelen. Alle Premium-artikelen staan op Libelle.nl/Premium. Heb je een Premium-artikel gelezen? Dan kun je het daarna ook altijd terugvinden in je bewaarlijst.

Hoe krijg ik toegang tot Libelle Premium?
Dit kan door in te loggen op Mijn Libelle. Als je nog geen Libelle account hebt, kun je deze hier aanmaken. Na je registratie ontvang je een bevestigingsmail met bevestigingslink in jouw mailbox. Daarna kun je inloggen.

De eerste 3 Premium-artikelen kun je gratis lezen om te proberen, daarna betaal je het bedrag dat bij het artikel staat. Klik op ‘artikel kopen’.
Ook kun je voor € 2,99 een maandabonnement nemen waarmee je onbeperkt Libelle Premium-artikelen kunt openen. Dit abonnement loopt automatisch na een maand af.

Hoeveel Premium-artikelen krijg ik gratis?
Als je een Libelle Account hebt en je bent ingelogd, krijg je iedere maand gratis toegang tot 3 artikelen. Dit zijn artikelen waar je normaal gesproken voor moet betalen. Je kunt zelf kiezen welke 3 Premium- artikelen dit zijn.

Hoe kan ik betalen?
Er zijn 2 mogelijkheden om een betaling te voldoen met: Tikkie of iDEAL.
Klik op ‘bestellen’ en volg de instructies op de website. Betalen kan alleen via internetbankieren.

Ik heb al 3 artikelen gekocht, maar wil nu toch een Premium-abonnement nemen, krijg ik dan korting?
Jouw Premium-abonnement gaat pas in op het moment dat je deze koopt. Vanaf dat moment kun je een maand genieten van alle beschikbare Libelle Premium-content. Het bedrag van eerder gekochte artikelen wordt niet vergoed omdat deze buiten de abonnementsperiode zijn gekocht.

Wordt mijn Premium-maandabonnement automatisch verlengd?
Nee, je Libelle Premium-maandabonnement wordt automatisch stopgezet als de maand voorbij is. Aan het eind van deze maandelijkse periode, ontvang je een e-mail waarmee je het abonnement, indien gewenst, eenvoudig kunt verlengen met een maand.

Hoe kan ik het abonnement stopzetten?
Omdat het abonnement na een maand automatisch stopt,  hoef je hier zelf niets voor te doen. Let op: tussentijds stopzetten is niet mogelijk.

Ik heb een artikel gekocht, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Kijk eerst of je het artikel wel kunt lezen. In dit geval is de betaling gelukt. Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je ongewenste- of spam inbox terecht is gekomen. Neem daar een kijkje. Nog steeds niet? Klik hier om het contactformulier in te vullen.

Waar vind ik mijn gekochte items terug?
Alle Premium-artikelen die je hebt gekocht, vind je terug in je persoonlijke Bewaarlijst. Je vindt deze Bewaarlijst onder ‘Premium’ op Libelle.nl.

Ik krijg het verkeerde artikel te zien
We raden je aan om contact op te nemen met het Libelle informatiecentrum via het contactformulier.

Ik heb een abonnement op het tijdschrift van Libelle, krijg ik korting?
Als je een abonnement hebt op het tijdschrift van Libelle dan krijg je 50% korting op jouw online premium abonnement. Het abonnement is dan €1,49 in plaats van €2,99 per maand. Je kunt aangeven dat je een abonnement hebt op het tijdschrift van Libelle, bij het afrekenen van het premium abonnement. Hiervoor vul je jouw huisnummer en postcode in tijdens het afrekenen.

Technische vragen

Wat zijn de systeemvereisten om Libelle.nl te kunnen gebruiken?
Voor de iPhone is het van belang dat je iOS up-to-date is.: Je hebt minimaal iOS 8 nodig. Voor Android geldt minimaal 4.1 en hoger. Gebruik de meest recente browser; die werkt het best. Om de website gemakkelijk vaker te bezoeken, raden wij je aan de website te bookmarken.

Waarom kan ik geen video’s afspelen?
Dit kan verschillende redenen hebben. Het is belangrijk dat je browser up-to-date is. Maak je gebruik van een adblocker? Dan is het niet mogelijk om de video’s te bekijken via Libelle.nl. Ook is het raadzaam om bij problemen je browsergeschiedenis te verwijderen.

Waarom krijg ik een zwart scherm of geen beeld als ik de site open?
De site werkt het beste als de software op je mobiel, tablet en/of laptop helemaal is bijgewerkt. Misschien kan je dat even controleren? Ook is het raadzaam om bij problemen je browsergeschiedenis te verwijderen. Ervaar je nog steeds problemen? Dan raden we je aan om contact op te nemen met het Informatiecentrum via redactie@libelle.nl.

De video speelt af zonder geluid?
Wat vreemd. Heb je geprobeerd je geluid harder te zetten tijdens het afspelen? Soms staat dit uit zonder dat je het door hebt. Als de volume knop op je mobiel op stil staat zou het ook kunnen dat het geluid het niet doet. Als dit niet werkt, raden we je aan contact op te nemen met het Informatiecentrum via redactie@libelle.nl.

De video speelt af met geluid, maar zonder beeld?
Soms hapert de video even. Het helpt dan als je terug gaat naar de tijdlijn en opnieuw op de video klikt. Als je daarna nog steeds geen beeld ziet, dan raden we je aan contact op te nemen met het Informatiecentrum via redactie@libelle.nl.

Kan ik de video’s bekijken in het buitenland?
Het is helaas niet mogelijk om video’s te bekijken via Libelle.nl in het buitenland.

 

Over je account

Hoe kan ik een Libelle account aanmaken?
Ben je nog niet ingelogd en/of heb je nog geen account? Je kunt je account rechtsboven in het scherm beheren. Je herkent je account aan het poppetjes-icoon. Hier kun je ook inloggen en/of registreren.

Waarom is mijn account ‘powered by Sanoma’?
Libelle is onderdeel van Sanoma. Merken als NU.nl, VTwonen, LINDA en Margriet zijn hier ook onderdeel van. Met je account kun je altijd en overal inloggen op Libelle. Als je niet hetzelfde account wil gebruiken voor andere digitale services van Sanoma kun je dat doen door in te loggen met een ander e-mailadres.

Als ik inlog via Facebook, worden er dan gegevens tussen Libelle en mijn Facebook account uitgewisseld?
Als je inlogt via Facebook worden jouw voor- en achternaam en jouw e-mailadres aan ons doorgegeven. Dit zijn dezelfde gegevens waarmee je een Libelle account aan kunt maken. Jouw Facebook-vrienden zien hier uiteraard niets van en we plaatsen niets op jouw Facebook-tijdlijn.

Mijn e-mailadres is al bekend, maar ik heb nog geen account aangemaakt voor Libelle
Je hebt dan waarschijnlijk al een account aangemaakt op een andere digitale service van Sanoma, bijvoorbeeld op NU.nl. Als je op de link wachtwoord vergeten klikt, ontvang je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik heb een account aangemaakt, maar geen mail ontvangen
Check even je reclame- of spampostbus, soms komt-ie daarin terecht. Zo niet, ga dan terug naar Libelle en vraag of de mail opnieuw verstuurd kan worden. Heb je ‘m eindelijk, klik dan op de link om je aanmelding te bevestigen. Neem anders contact op met het Informatiecentrum via redactie@libelle.nl.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of mailadres ben vergeten?
Dat gebeurt ons continue. Klik op het poppetjes-icoontje rechtsboven aan de pagina op libelle.nl en klik op Inloggen. Daar vind je de link Wachtwoord vergeten. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Hoe kan ik mijn account beheren?
Om je account te beheren, log je in en klik je op het poppetjes-icoon rechtsboven. Bij ‘Profiel wijzigen’ kun je je voornaam en achternaam wijzigen, net als je e-mailadres en je wachtwoord. De wijzigingen worden doorgevoerd in het Libelle-account en de eventuele andere webservices waar je dit account gebruikt.

Contact

Heb je nog meer vragen? Neem dan contact op met het Informatiecentrum via redactie@libelle.nl.