Stijlvolle designertas van € 295,- voor € 79,95!

Zoek binnen:

Gebroken Kaars (Viparita Karani)

1. Leg een kussen of deken een handbreedte van de muur vandaan. Hoe flexibeler je bent, hoe dichter je het kussen bij de muur kunt leggen. Ga met je rechterzij dicht bij de muur zitten, het kussen achter je. Rol opzij en ga op je rug liggen, met je heupen op het kussen en je benen omhoog gestrekt tegen de muur.

2. Je zitbotten hangen over het kussen heen aan de kant van de muur. Laat je schouderbladen stevig en breed op de grond rusten en strek je kruin weg, zodat je nek ontspant. Leg de armen losjes langs het hoofd.

Advertentie

3. Blijf zo 5 tot zelfs 10 minuten liggen. Laat je benen zwaar worden en voel hoe je meer en meer ontspant in je hele lichaam. Zelfs je ogen worden zacht. Kom uit de houding door je knieën te buigen en naar je rechterzij te rollen.

Meer oefeningen?
Voor meer oefeningen of meer series zoal detox-yoga, yoga tegen rugklachten of nekklachten gaat u naar www.yogaonline.nl. Ook vindt u hier gratis video’s van yogalessen.

Tekst: Hiske van der Meulen, beeld: Harold Pereira, model: Hanna van der Linden.

voor jou geselecteerd

Laat meer voor jou geselecteerd zien