15 x sok-abonnement!
Het lijkt wel een wereldwijd probleem, sokken die spoorloos verdwijnen. En dan vergeten we natuurlijk nieuwe te kopen. De oplossing: een sokabonnement! Op Sokabonnement.nl kunt u een sokabonnement naar keuze afsluiten en zo ontvangt u automatisch nieuwe sokken in de brievenbus!
Petrol sokken
Evelien heeft ervoor gekozen om slechts van één merk sokken aan te bieden. In de webshop kunnen blauwe, grijze of zwarte (heren)sokken besteld worden van het merk Petrol. “Met dat merk heb ik goede ervaringen opgedaan in mijn kledingwinkel. Het is one size fits all voor de maten 39 tot 46”, vertelt Evelien.
Cadeauabonnement
Met dit sokabonnement ontvangt uw man, opa zoon of oom een luxe cadeauverpakking met daarin twee paar sokken. Zes maanden later ontvangt hij nogmaals dezelfde luxe verpakking met de sokken. Zo wordt hij 2x blij verrast! Het abonnement stopt automatisch.
Lekker makkelijk
De sokken passen door de brievenbus dus u hoeft niet naar het postkantoor voor het afhalen van een bestelling, wel zo makkelijk. “Vooral de cadeau-abonnementen lopen erg goed,” vertelt Evelien. Zo goed dat ze nu zelfs nadenkt over uitbreiding van de webshop met bijvoorbeeld basic t-shirts voor onze mannen of luxe sokabonnementen voor de dames!
Unicef
Sokabonnement.nl schenkt 10 procent van de winst aan Unicef. En zeg nou zelf, het is toch best fijn als je nooit meer de deur uit hoeft voor je sokken en dan daarmee ook nog eens een goed doel steunt? Voor meer informatie of het afsluiten van abonnementen bezoek de webshop sokabonnement.
Winnen?
Wij mogen 15 x sokabonnement weggeven! U kunt meedoen t/m 24 december. En lees ook de overige spelvoorwaarden.
Code ‘Sokabonnement’: #Libelle3
Zo doet u mee
Kies een cadeau uit onze Kerst Twitter gedichtenwedstrijd. Volg ons op Twitter, maak uw eigen Twittergedicht over het cadeau dat u wilt winnen en zet de code van het cadeau van uw keuze in uw tweet.
Voorbeeld:
#Libelle6 Wil graag ’n sticker winnen das gezellig bij ons binnen. Het is Santa Claus, niet Sint, ben benieuwd wat hij van dit gedicht vindt
Let op! Dus ALLEEN Tweets op Twitter mét code kunnen winnen.